Πρόσκληση ΣΙΤΕΣΑΠ – Παρουσίαση / Σεμινάριο της Εφαρμογής του Ηλεκτρονικού Ναυλοσυμφώνου

Άλιμος, 14/5/2026
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Παρουσίαση / Σεμινάριο της Εφαρμογής του Ηλεκτρονικού Ναυλοσυμφώνου
Αγαπητά μέλη,
Το Διοικητικό Συμβούλιο στο πλαίσιο της συνεχούς και έγκυρης ενημέρωσης των μελών, διοργανώνει ανοικτό on-line σεμινάριο με θέμα την παρουσίαση και πρακτική εφαρμογή του νέου Ηλεκτρονικού Ναυλοσυμφώνου (e-Ναυλοσύμφωνο).
Όπως έχει ανακοινωθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η εφαρμογή e-ναυλοσύμφωνο που περιλαμβάνει την κατάθεση ηλεκτρονικά του ναυλοσυμφώνου και της κατάστασης των επιβαινόντων τίθεται σε λειτουργία από σήμερα 14/5/26.
Μέχρι τις 30/6/26 θα υπάρχει η δυνατότητα θεώρησης των ναυλοσυμφώνων και των καταστάσεων επιβαινόντων όπως γίνεται μέχρι σήμερα. (θεώρηση / σφράγιση του ναυλοσυμφώνου και της κατάστασης των επιβαινόντων στο λιμεναρχείο.)
Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
● η παρουσίαση της νέας διαδικασίας,
● η εξοικείωση με το περιβάλλον της εφαρμογής,
● η ανάλυση των βασικών λειτουργιών και απαιτήσεων,
● η παροχή πρακτικών οδηγιών και διευκρινίσεων προς τους επαγγελματίες του κλάδου.
Η εφαρμογή θα παρουσιασθεί από τα στελέχη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τα οποία συμμετείχαν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της και τα οποία θα δώσουν απαντήσεις σε πρακτικά ζητήματα εφαρμογής.
Η παρουσίαση θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Zoom την Τετάρτη 20 Μαΐου και ώρα 17:30, με δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων.
Λόγω περιορισμένου αριθμού συνδέσεων στη διαδικτυακή πλατφόρμα, απαιτείται από τα μη-μέλη του ΣΙΤΕΣΑΠ η εκ των προτέρων δήλωση συμμετοχής μέσω email στο info@sitesap.gr για την παραλαβή του σχετικού συνδέσμου και κωδικού.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Σας καλούμε να συμμετάσχετε και να ενημερώσετε σχετικά συναδέλφους και συνεργάτες του κλάδου, ώστε η μετάβαση στη νέα ψηφιακή διαδικασία να πραγματοποιηθεί με την καλύτερη δυνατή προετοιμασία για όλους.
Με εκτίμηση
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ι.Τ.Ε.Σ.Α.Π.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Ευθύμιος Μπιμπής Νικόλαος Μπούγος



