ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
9 Ιουνίου 2021
ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
ΕΙΧΕ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ – ΣΙΤΕΣΑΠ
Στο πλαίσιο των συναντήσεων με την Πολιτική Ηγεσία, ενόψει της έναρξης της τουριστικής δραστηριότητας, συνάντηση με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, την Δευτέρα 7 Ιουνίου 2021, είχε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Ανευ Πληρώματος – ΣΙΤΕΣΑΠ.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Γιάννης Πλακιωτάκης και ο Πρόεδρος του ΣΙΤΕΣΑΠ κ. Πάρις Λουτριώτης, σε πολύ φιλικό κλίμα, συζήτησαν τις συνθήκες με τις οποίες ελπίζεται να ανοίξει πάλι η δραστηριότητα του επαγγελματικού τουριστικού σκάφους – γιώτινγκ, καθώς και τις πολλές εκκρεμότητες που έχουν μείνει προς επίλυση, από πριν από την πανδημία.
Στην συνάντηση εκτός από τον Πρόεδρο, συμμετείχαν ο κ. Γιάννης Μακρυδάκης, Α’ Αντιπρόεδρος, η κα Φωτεινή Κιταμρτζιάν, Γενική Γραμματέας, ο κ. Δημήτρης Δεληκάρης, Έφορος Δημοσίων Σχέσεων, εκ μέρους του ΣΙΤΕΣΑΠ, καθώς ο κ. Αντώνης Βιδάλης, Αντιναύαρχος ε.α., Διευθυντής του Γραφείου του κ. Υπουργού Ναυτιλίας και ο κ. Νικόλαος Συμβουλάκης Νομικός Σύμβουλος του κ. Υπουργού Ναυτιλίας.

Οι συμμετέχοντες στην Συνάντηση
(από αριστερά: κ. Μακρυδάκης, κ. Λουτριώτης, κ. Πλακιωτάκης, Κα Κιταμρτζιάν, κ. Δεληκάρης, κ. Βιδάλης)
Όπως εξηγήθηκε στον κ. Υπουργό, σημαντικό πρόβλημα είναι η εφαρμογή των απαιτήσεων των υγειονομικών πρωτοκόλλων με την έλλειψη δυνατότητας αξιοποίησης του self test, γιατί σήμερα είναι υποχρεωτικό το PCR ή το Rapid Test, κάτι που σε μερικές περιοχές, δεν είναι πρακτικά εφικτό, και αυτό έχει τεθεί και με επιστολές προς τους αρμόδιους υπουργούς. Ο κ. Πλακιωτάκης κατανόησε το πρόβλημα και υποσχέθηκε να επικοινωνήσει με τους συναρμόδιους υπουργούς για να βρεθεί λύση.
Τέθηκαν στο κ. Υπουργό και ορισμένα θέματα που αφορούν βελτίωση και επιτάχυνση διαδικασιών μεταξύ των οποίων, η διαδικασία για την λήψη Άδειας VHF, που είναι αδικαιολόγητα πολύπλοκη, η υποστελέχωση στο τμήμα έκδοσης νηολογίων – MMSI (Maritime Mobile Service Identity), όπου διαπιστώνονται καθυστερήσεις, η αντιμετώπιση των ιδιαιτεροτήτων λειτουργίας των διαφόρων υπο-κλάδων (ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΑ, ΠΛΟΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΝΑΥΛΩΣΗΣ, ΠΩΛΗΣΗ «ΚΑΜΠΙΝΑΣ», ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΚΑΦΩΝ) που πρέπει να αντιμετωπίζονται με αντίστοιχες διατάξεις. Ο Υπουργός άκουσε με προσοχή τα θέματα, και υποσχέθηκε να εξετασθούν.