ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΣΙΤΕΣΑΠ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΑΛΙΜΟΥ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΚΤΩΡ

Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου 2020 η δεύτερη συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος – ΣΙΤΕΣΑΠ, με την παραχωρησιούχο εταιρεία «Ανάπτυξη Νέας Μαρίνας Αλίμου» του Ομίλου ΑΚΤΩΡ, που εκπροσωπήθηκε από τον κ. Γιάννη Μωραΐτη, Διευθύνοντα Σύμβουλο, και συνεργάτες του. Από το ΔΣ του ΣΙΤΕΣΑΠ μετείχαν οι κ. Πάρις Λουτριώτης, Πρόεδρος, κ. Γιάννης Μακρυδάκης και Κώστας Χιώτης, Αντιπρόεδροι, Κα Φωτεινή Κιταμρτζιάν, Γενική Γραμματέας, και Δημήτρης Δεληκάρης, Έφορος Δημοσίων Σχέσεων, και η Νομική Σύμβουλος κα Δάφνη Μπατσαρά.

Το κύριο θέμα της συνάντησης ήταν η απαίτηση του παραχωρησιούχου να απομακρυνθούν όλες οι κατασκευές / τροχόσπιτα γραφείων των επαγγελματιών, που βρίσκονται σε διάφορα σημεία στους χώρους της Μαρίνας, και οι επαγγελματίες να αποδεχθούν πρόταση του παραχωρησιούχου για μία μεταβατική περίοδο διετίας και μεταφορά σε ενιαίο χώρο όπου θα τοποθετηθούν νέα containers – ISO Boxes, χώρο που μετά θα μετατραπεί σε parking, όπως εξήγησε ο κ. Μωραΐτης. H πρόταση του παραχωρησιούχου που μεταφράζεται σε κόστος €500/ μήνα ανά ISO Box, αλλά με προκαταβολή των πρώτων €3,000, συν πρόσθετες δαπάνες κοινοχρήστων, καθαρισμών, κοστολόγιο φύλαξης, είναι επιβαρύνσεις που ούτε λογικές είναι, ούτε δύνανται να αντιμετωπισθούν από τους επαγγελματίες, και μάλιστα στην παρούσα συγκυρία με την δραματική μείωση της δραστηριότητας λόγω κορωνοϊού, όπως εξήγησε ο Πρόεδρος κ. Λουτριώτης.

Άποψη από χώρο γραφείων των επαγγελματιών

Ο κ. Λουτριώτης εξήγησε ότι δεν μπορεί επιχειρηματικά να δικαιολογηθεί η σκοπιμότητα να αγοράσει με υψηλό τίμημα, ένας επιχειρηματίας ένα νέο ISO Box, που θα του μείνει μετά τα δύο χρόνια, αφού θα αλλάξει η χρήση του χώρου, και αφού, όπως εξήγησε ο κ. Μωραΐτης, η πρόθεση του παραχωρησιούχου είναι να δημιουργήσει κτιριακές δομές για χώρους γραφείων, στις οποίες θα υποχρεωθούν να μεταφερθούν, μετά την διετία, όσοι επαγγελματίες παραμένουν στην Μαρίνα, αλλά δεν παρασχέθηκε πληροφόρηση για το κόστος ενοικίασης – χρήσης αυτών των γραφείων.

Ο κ. Λουτριώτης, επεσήμανε ότι το προτεινόμενο σχέδιο έχει πολλές ασαφείς παραμέτρους, όπως το κόστος των νέων γραφειακών εγκαταστάσεων, η αβεβαιότητα της μακροπρόθεσμης παραμονής όλων των σημερινών επαγγελματιών στην Μαρίνα, και άλλα στοιχεία που δεν διευκρινίστηκαν, άρα δεν ισχύει όπως δηλώθηκε από τον κ. Μωραΐτη, αγαθή πρόθεση του παραχωρησιούχου προς τους επαγγελματίες. Ο κ. Λουτριώτης έθεσε στη συζήτηση την περίπτωση να χρησιμοποιηθούν οι υφιστάμενες κατασκευές και αυτές να μεταφερθούν στον νέο χώρο, όπου θα βαφούν για να ακολουθείται μία ομοιόμορφη παρουσίαση.

Τελικά, επειδή δεν φαίνεται εφικτή η προτεινόμενη από τον παραχωρησιούχο λύση, συμφωνήθηκε να μελετηθεί από τον ΣΙΤΕΣΑΠ εναλλακτική πρόταση που θα τεθεί υπόψη του παραχωρησιούχου.

Από την συνάντηση εργασίας του ΔΣ του ΣΙΤΕΣΑΠ με τους εκπροσώπους του παραχωρησιούχου ΑΚΤΩΡ

Στην συνέχεια της συζήτησης, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και το πρόβλημα της ποσόστωσης των θέσεων ελλιμενισμού των επαγγελματικών σκαφών, που έχει δηλώσει το ΤΑΙΠΕΔ ότι θα πρέπει να παρέχει ο παραχωρησιούχος, και είναι 60% για το πρώτο έτος, 40% για το δεύτερο και 20% για το τρίτο, γεγονός που εκ των πραγμάτων θα αναγκάσει (με βάση τα σημερινά περίπου 850 επαγγελματικά σκάφη) τουλάχιστον 600 σκάφη (γιατί από τις θέσεις μόνο περίπου 200 θα είναι δεσμευμένες), θα πρέπει να βρουν άλλο χώρο ελλιμενισμού στην Αττική, που σήμερα δεν υπάρχει, ή να φύγουν εκτός Αττικής, ή να διακόψουν τελείως την δραστηριότητα τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X